محصولات
بزن بریم

لامپ‌های هوشمند مقرون به صرفه وارد بازار می‌شوند

طی سال‌های اخیر تکنولوژی نورپردازی هوشمند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار  شده است. لامپ های هوشمند که نورشان تنظیم می‌شوند می‌توانند فضای هیجان‌انگیز و رمانتیکی در اتاق ایجاد کنند؛ و بسیاری از افراد از آنها استقبال می‌کنند.

چراغ بی‌سیم هوشمند قیمتی معادل ۴۰ دلار داشته و با یک لامپ سفید و دستگاه کنترل از راه دور همراه است که می توان میزان نور لامپ را با آن تنظیم کرد.

این کنترل را می‌توان هم به دیوار و در کنار کلیدهای عادی خانه نصب کرده و هم به عنوان کنترل از راه دور از آن استفاده کنید. روی دستگاه کنترل از راه دور سه کلید خاموش، روشن، روشن‌تر و تاریک‌تر وجود دارد.

کلیدهای آن می‌توانند نور حداکثر ۱۰ لامپ را روشن‌تر کنند، البته هر یک از لامپ‌های دیگر باید جداگانه خریداری شوند. باتری دستگاه کنترل از راه دور تا سه سال دوام خواهد داشت و لامپ LED آن هم تا ۲۵۰۰۰ ساعت جواب می‌دهد.

کار و رنگ‌های گرم‌تر مانند زرد را برای خواب و استراحت انتخاب کنید.

روشنایی هوشمند

سیستم‌های روشنایی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نور را فقط در مواقع و در جایی که مورد نیاز است، فراهم می‌کنند.

روشنایی هوشمند به این معناست که هنگامی که وارد خانه می‌شوید و مادامی که در خانه هستید، چراغ‌ها روشن شوند و هنگامی که از آن خارج می‌شوید، خاموش بمانند.

روشنایی منزل مطابق با نور طبیعی تنظیم می‌شود و در نتیجه در مصرف برق، صرفه جویی زیادی صورت می‌گیرد. همچنین این سیستم، رنگ نور را مطابق با سلیقه و نیازهای شما تغییر می‌دهد.

برای مثال شما می‌توانید رنگ آبی را برای مطالعه و را برای مطالعه و کار و رنگ‌های گرم‌تر مانند زرد را برای خواب و استراحت انتخاب کنید.

لامپ LED سنسوردار

لامپ LED سنسوردار از انواع لامپ های LED است که کاربرد زیادی دارد . همانطور که در طراحی های دکوراسیون المان های نوری اهمیت زیادی دارند هر روزه انواع مختلفی از لامپ های ال ای دی رنگ وارد بازار میشوند.

LED مخفف Light Emitting Diode به معنای دیود منتشر کننده نور است .

در واقع ال ای دی قطعه ای الکترونیکی است که در صورت عبور برق از آن ، از خودش نور تولید میکند البته از انجایی که خرید ال ای دی رایج است تولید لامپ های ال ای دی در داخل کشور نیز انجام میشود.

شدت نور و رنگ آن بستگی به مشخصات فنی قطعه دارد اما لازم به ذکر است که این میزان نور محدود میباشد اما در صورتی که یک برد و مجموعی از ال ای دی ها در کنار هم قرار داشته باشند میتوان یک لامپ ال ای دی داشت .

BARGHSABZ وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟